martes, 21 de abril de 2020

Tareas del martes 21 de abril 3ºA

LECTURA:
Leemos las páginas 38 y 39 del libro de Ciencias Sociales y contestamos a la pregunta planteada en el classroom.
A continuación hacemos la tarea de Ciencias Sociales porque está relacionada con esta lectura.


CIENCIAS SOCIAIS:
Onte fixemos un mapa mental de dous niveis. No nivel central puxemos a idea que imos traballar, e nos seguintes niveis poñemos as ideas secundarias. Comezamos pedíndolles ao nenos que nolo expliquen oralmente. No mapa mental é importante non só facelo senón explicalo varias veces ao longo do tempo.

Hoxe imos avanzar un pouco mais e facer un mapa mental de tres niveis.
Lemos mais polo miúdo as páxinas 38 e 39 fixándonos nas ideas importantes.
Lembrade:
- Usar tres cores distintas : unha para cada nivel .
- Marcamos a idea principal (a contaminación do aire). A idea principal sempre é como o título.
- Marcamos as ideas secundarias con outra cor. Neste texto as ideas secundarias correspóndense cos subtítulos.
- Marcamos as ideas do terceiro nivel. Trátase de desenvolver cada idea secundaria pero usando imaxes ou poucas palabras. Os mapas mentais teñen que ser moi visuais.
Tedes un exemplo na imaxe que se adxunta no classroom.


MATEMÁTICAS:
CÁLCULO MENTAL
En la imagen adjunta en el classroom podeis ver un tablero de multiplicaciones. Se trata de que le digáis un número y un color (si lo veis) y ellos tienen que decir los factores que pueden producir ese resultado.

LIBRETA
Hacemos el ejercicio 2 de la  página 72.


LENGUA:
Página 94, actividades 2, 3: Para realizar estas actividades hay que poner en una columna los nombres, y en la siguiente columna, los adjetivos referentes a esos nombres. Teneis un ejemplo de cómo hacer esta actividad en la foto que tenéis a continuación.



Página 94, actividad 4. Hay que hacerla como viene en el ejemplo de la propia actividad.
Página 95 Actividad 11.
Os envío foto de cómo se tendrían que realizar estas dos actividades.



LINGUA:
Páxina 96
Imos traballar cos artigos de xeito un pouco intuitivo. Eles xa coñecen esas palabras que van antes do nome pero non saben que se chaman artigos. Agora é momento de poñerlle nome. Primeiro repasamos oralmente que eran os nomes e despois facémolos que tomen consciencia de que , moitas veces, van acompañados de a, o , as, os . Son esas palabras que tanto nos axudan a saber o xénero e o número dos nomes. Imos aprender que o, a, os, as se chaman determinados pero non é necesario que aprendan o por qué. Verémolo o vindeiro ano na aula. Agora, aprender só como se chaman porque a partires de agora os chamaremos así.

1. Lemos o texto inicial da páxina 96 e ímonos xa fixando nos artigos determinados que están marcados en vermello.
1. Poñemos de título OS ARTIGOS DETERMINADOS con letras maiúsculas vermellas.
2. Poñemos debaixo en azul as súas características en forma de esquema (van diante do nome e indican o seu xénero e número) .
3. Elaboramos unha táboa como a da imaxe onde os clasificamos acompañados do seu nome (o artigo debe ir en vermello para destacalo). As palabras as sacamos de:
- texto inicial da páxina.
- exercicio 1 e 2.

Acompañamos imaxe do exercicio resolto para facelo igual en cuanto ao deseño pero hai que ter moito coidado. Os nenos non deber copiar os exemplos. É importante que busquen eles as palabras no libro e as clasifiquen .


MÚSICA:
A profe Lara ten o seu espazo no classroom, ademáis de no blogue de terceiro. Ela vos indicará o que facer na súa asignatura.


No hay comentarios:

Publicar un comentario