martes, 21 de abril de 2020

Martes 21 de Abril 2020 3º B

LECTURA:
Leemos las páginas 38 y 39 del libro de Ciencias Sociales y contestamos a la pregunta planteada.
A continuación hacemos la tarea de Ciencias Sociales porque está relacionada con esta lectura.

CIENCIAS SOCIAIS
Onte fixemos un mapa mental de dous niveis. Comezamos explicándoo oralmente. No mapa mental é importante non só facelo senón explicalo varias veces ao longo do tempo.

Hoxe imos avanzar un pouco mais e facer un mapa mental de tres niveis.
Lemos mais polo miúdo as páxinas 38 e 39 suliñando as ideas importantes.
Lembrade:
- Usar tres cores distintas : unha para cada nivel .
- Marcamos a idea principal (a contaminación do aire). A idea principal sempre é como o título.
- Marcamos as ideas secundarias con outra cor. Neste texto as ideas secundarias correspóndense cos subtítulos.
- Marcamos as ideas do terceiro nivel. Trátase de desenvolver cada idea secundaria pero usando imaxes ou poucas palabras. Os mapas mentais teñen que ser moi visuais.
Tedes un exemplo na imaxe adxunta.

MATEMÁTICAS:
CÁLCULO MENTAL
En la imagen adjunta podeis ver el tablero de las multiplicaciones con el que jugábamos en clases. Se trata de que le digáis un número y un color (si lo veis) y ellos tienen que decir los factores.

LIBRETA
Hacemos el ejercicio 2 de la  página 72.

LENGUA
Página 94, actividades 2, 3: Para realizar estas actividades hay que poner en una columna los nombres, y en la siguiente columna, los adjetivos referentes a esos nombres. Teneis un ejemplo de cómo hacer esta actividad en la foto que tenéis a continuación.
Página 94, actividad 4. Hay que hacerla como viene en el ejemplo de la propia actividad.
Página 95 Actividad 11.
Podéis ver en las imágenes la distribución de los ejercicios.

LINGUA 
Páxina 96
Imos traballar cos artigos de xeito un pouco intuitivo. Eles xa coñecen esas palabras que van antes do nome pero non saben que se chaman artigos. Agora é momento de poñerlle nome. Primeiro repasamos oralmente que eran os nomes e despois facémolos que tomen consciencia de que , moitas veces, van acompañados de a, o , as, os . Son esas palabras que tanto nos axudan a saber o xénero e o número dos nomes. Imos aprender que o, a, os, as se chaman determinados pero non é necesario que aprendan o por qué. Verémolo o vindeiro ano na aula. Agora, aprender só como se chaman porque a partires de agora os chamaremos así.

1. Lemos o texto inicial da páxina 96 e ímonos xa fixando nos artigos determinados que están marcados en vermello.
1. Pomos de título OS ARTIGOS DETERMINADOS con letras decorativas ou maiúsculas vermellas.
2. Pomos debaixo en azul as súas características en forma de esquema (van diante do nome e indican o seu xénero e número) .
3. Elaboramos unha táboa como a da imaxe onde os clasificamos acompañados do seu nome (o artigo debe ir en vermello para destácalo). As palabras as sacamos de:
- texto inicial da páxina.
- exercicio 1 e 2.

Acompañamos imaxe do exercicio resolto para facelo igual en cuanto ao deseño pero hai que ter moito coidado. Os nenos non deber copiar os exemplos. É importante que busquen eles as palabras no libro e as clasifiquen .

No hay comentarios:

Publicar un comentario