martes, 2 de junio de 2020

Martes, 2 de xuño de 2020

LECTURA:
Lemos a lectura das páxinas 122 e 123 do libro de Lingua Galega e contestamos ás preguntas da 1 ao 8 das páxinas 124 e 125 de xeito oral.
Escríbeme en comentarios privados a resposta a estas dúas preguntas:
Cal é o animal que máis dorme? E cal dorme cos ollos abertos?

MATEMÁTICAS:
CÁLCULO MENTAL
Hacemos la ficha interactiva 11 del cuaderno de Cálculo Mental.
LIBRETA
Ahora que ya sabemos plantear una división, vamos a ver como se llaman cada uno de los términos de la división.
1. Vemos el video adjunto.
2. Leemos el recuadro informativo de la página 96.
3. Hacemos la división del ejercicio 1 poniendo cada término de un color (tanto el número como su nombre).
4. Hacemos una tabla como la que vemos en la imagen para realizar el ejercicio 2. En la primera columna ponemos las divisiones que se proponen  y las resolvemos. En las demás columnas escribimos los términos de cada división.
Tedes unha imaxe no classroom na que podedes comprobar o xeito de facelo.

LENGUA:
Hacemos las 2  fichas interactivas del cuaderno de Lengua Castellana para repasar los determinantes y practicar con la r / rr.
Recordad que la única ocasión en la que usamos la rr es cuando suena fuerte y va entre vocales. 
Para hacer la ficha de determinantes recomendamos tener delante la libreta de lingua para consultar las tablas. 

LINGUA:
PALABRA FERMOSA
Que palabra do tesouro da nosa lingua descubriremos hoxe? Lembra polo nos comentarios privados ao pechar a tarefa do classroom. 
FICHA INTERACTIVA
Imos repasar vocabulario sobre os animais en galego coa ficha interactiva que tedes no caderno de Lingua Galega. 

CIENCIAS NATURAIS:
1. Lemos as páxinas 84 e 85 do libro de Ciencias Naturais.
2. Facemos o esquema correspondente a estas páxinas, diferenciando entre as plantas (árbores, arbustos e herbas) e os animais de Galicia  (mamiferos, aves, réptiles, peixes e anfibios)
3. Miramos no libro, no enlace adxunto, e pensamos no noso entorno  buscando de cada tipo de animais,  tres exemplos.  Os que estén en perigo de extinción, escribímolo no noso esquema nunha cor diferente. Facemos o mesmo coas plantas (escribimos tres exemplos de cada tipo). 
 
No esquema poremos os nomes que todos coñecemos, non os científicos. Para coñecelos, si entrades no enlace dende un ordenador, con pasar o cursor por enriba dos nomes en azul dos animais ou plantas, xa vos aparece unha pequena ficha deles co seu nome máis coñecido. Si o faceces dende outros dispositivos (moviles ou tablets) teredes que clicar enriba dos nomes en azul para que vos abra outra pestana coa ficha dos animais e plantas en cuestión.

No hay comentarios:

Publicar un comentario