Continuamos con la lectura de "Mi héroe eres tú". Hoy leemos las páginas 12, 13 y 14.
Después, contestamos a las preguntas de clasroom.
MATEMÁTICAS
CÁLCULO MENTAL
Realizar las actividades de la página 77. Leer las páginas 76 y 77, y responder a las 4 preguntas de la página 77, en la libreta, escribiendo:
CALCULO MENTAL:
1.- Respuesta.
2.- Respuesta.
3.- Respuesta.
4.- Respuesta
LIBRETA
- Página 71: Actividad 9. Realizaremos los 4 problemas de la actividad 9 como siempre, poniendo los datos, pregunta, operación y solución con una frase completa.LENGUA CASTELLANA
1. Dictado: Tienen que hacer al dictado las oraciones de los ejercicios 4 y 5 de las páginas 92 y 93.
2. ACTIVIDADES OPCIONALES (solo funcionan desde el ordenador y tablet ya que requiere adobe flash):
- Realizar la siguiente actividad de palabras terminadas en d o z.
- Hacer la siguiente actividad interactiva de Palabras terminadas en z o en d
- Otra actividad interactiva diferente.
LINGUA:
Xa avanzamos o que son os adxectivos cando falamos das descripcións de persoas, de paisaxes e de cousas. Fixemos neses momentos, interactivos nos que traballamos diferentes tipos de adxectivos para describir esas cousas. Podemos revisar esas páxinas da libreta na que introducíamos as descripcións de paisaxes, de persoas e de obxectos. (Falo das actividades que se fixeron das páxinas 33, 42 e 65).
Nas libretas de lingua, copiamos o título da páxina 80 con letras vermellas e maiúsculas: O ADXECTIVO
Lemos a explicación que ven nesa páxina sobre o adxectivo, e copiamos na libreta o recadro que ven na páxina 80, entendendo ben o que é un adxectivo.
A continuación, facemos, distribuidas pola páxina e pola páxina seguinte, se fai falla 10 flores con 5 pétalos cada unha como a que vemos na imaxe adxunta no classroom. En cada flor escribiremos no centro un nome, e nos pétalos terán que pensar en 5 adxectivos distintos para ese nome. Poño un documento adxunto de cómo podería quedar distribuida unha páxina con esta actividade no classroom.
Os nomes que se porán no centro das flores serán: papo, formiga, pera, inverno, herba, pastel, fada, conto, pelo e auga.
Se os nenos non se lles ocorren adxectivos que poñerlles a eses nomes, poden comenzar buscando pistas na páxina 80 do libro (xa que as palabras aqui usadas están nas actividades desa páxina), e ademáis podemos facerlles a pregunta: Cómo pode ser....? (cómo pode ser unha formiga?, cómo pode ser o inverno?. E así tentarán cubrir cada pétalo da flor cun adxectivo para cada un deses nomes.
CIENCIAS SOCIAIS
Hoxe imos coñecer as propiedades do aire.
1. Para que eles mesmos cheguen ás súas propias conclusións partiremos de videos e da lectura do apartado "As propiedades do aire" da páxina 30 do libro (tedes a imaxe dese fragmento adxunta no classroom).
2. A medida que lemos e vemos os videos, iremos apuntando as propiedades.
3. A carón das propiedades faremos un debuxo representativo sobre ela.
Trátase de que eles e elas mesmos cheguen ás súas propias conclusións, decidan de que xeito poden representalo para lembrarse da propiedade. O mais importante é que tomen eles mesmos a decisión. Copialo de alguén impide que o interioricen. Todo vale con tal de que a eles lles teña sentido.
Por último, deben saber explicar esas propiedades a alguén da casa, un xeito de facer o que intentábamos na aula coa actividade dos investigadores que iamos axplicar a outras clases.
Relacionado con isto estará a tarefa de plástica que faremos mañá.
INGLÉS
Consultar la tarea en la app de inglés.
No hay comentarios:
Publicar un comentario