viernes, 27 de marzo de 2020

Tareas viernes 27 de marzo 3ºA


A proposta de hoxe recoméndoa para disfrutar dela durante o fin  de semana  xa que hai moito material interesante do que podedes disfrutar en familia

LECTURA:
Seguimos a traballar co libro dos récords. Na mesma folla da libreta de ciencias naturais nas que escribimos anteriormente as curiosidades dos animais, debaixo do tigre siberiano, seguimos facendo o rexistro deles. Esta vez buscamos os seguintes récords.
- O animal máis veloz.
- O animal máis veloz terrestre.

VALORES:
En valores, me gustaría que leyeseis la página 7 del libro AMAR (página 7 del pdf, pero en el libro sería la página 12). En esta página os detallan las características del CUIDADO.
Leeremos esa página con detenimiento, parándonos a mirar bien y a analizar el dibujo que lo acompaña.
Una vez leído el texto y analizada la escena que viene en la misma página procederemos a contestar a las preguntas que nos hacen en la siguiente ficha sobre el cuidado. En casa, podéis ir leyendo las preguntas con los niños, e ir contestándolas oralmente.
La única pregunta que sí que me gustaría que hicieseis por escrito, y en un folio "especial" sería la pregunta número 13: Escribe un decálogo de acciones que transmiten cuidado siempre.
Esta pregunta como veis en la ficha, podeis hacerla en un papel especial, con dibujos, con bordes decorativos... y estaría genial que una vez cubierta y decorada, formara parte de algún lugar especial en vuestras casas (la nevera, un corcho, la puerta de un armario...) para que recordemos siempre posibles maneras de cuidarnos y de cuidar a los demás, tan necesarias en estos momentos.

LENGUA:
Siguiendo con las tareas de ayer, de la página 82 (dar instrucciones), hoy realizaremos el taller de expresión de la misma página, realizando las instrucciones para dibujar un oso de las dos maneras que hemos aprendido ayer (primero numerando los pasos, y después volver a explicarlo, expresando verbalmente el orden a seguir).
De cara a al fin de semana, y para repasar conceptos vistos anteriormente, podríais jugar en algun momento al juego del Tuttifruti. Pueden jugar dos o más personas, pero lo ideal es tres o más.
Las normas las puedes consultar aquí. La puntuación, podeis adaptarla si juegan niños más pequeños. También el número o complejidad de las casillas. Nosotros pensamos en usar este código de puntuación.
     0 (sin respuesta)  
     1 (la respuesta coincide con la de algún compañero)    
     2 (la respuesta no coincide con ninguna otra respuesta).   
     3 (los demás no contestaron nada).
Aquí tenéis un ejemplo de tablero. En nuestro caso, eliminaríamos la columna en la que pone adjetivo, ya que de momento no hemos trabajado los adjetivos como tal...


    Así quedaría resuelto, tras realizar 8 partidas, con letras diferentes.


    PLÁSTICA:
    Esta proposta é para facer sosegadamente en varios días cando se teña tempo para disfrutala en familia aportándonos calma e esperanza. 
    Imos procurar que a volta ao colexio sexa o máis motivadora posible e gustaríanos poñer polos corredores e pola aula decoración feita polo noso alumnado. Podería ser interesante que cada alumna/o faga na súa casa unha bolboreta ou unha flor con algún papel que atopen e poidan reutilizar. Indicamos algúns links a vídeos explicativos, pero pode ser calquera modelo que lles guste e atopen na rede.
    Do mesmo xeito, supoñemos que xa vistes que estamos inundando as redes con arcos da vella que indican "todo sairá ben". Podedes facer un entre toda a familia, sacar foto, subila ao padlet ou enviala para que nós a compartamos en classdojo. 
    Despois podedes pegala na vosa ventá e levala ao cole o primeiro dìa que volvamos.  
    Deixamos algún exemplo doutros centros que o fixeron ou noticias de medios de comunicación que o publicaron.
    Grazas por participar. 
    Aquí tedes unha montaxe: bolboretas sobre o arco da vella. 

    CIENCIAS NATURAIS:

    CIENCIAS DA NATUREZA

     OS ANIMAIS VERTEBRADOS
    Ver os seguintes videos:
    As páxinas 56 e 57 trata dos animais vertebrados.
    É un repaso dos contidos aprendidos en segundo polo tanto, na libreta, imos resumir a información en táboas como as seguintes (a primeira sobre as características dos animais e a segunda de exemplos de animais) OllO: DEBEMOS POR A LIBRETA HORIZONTAl

    O seguinte video é moi interesante e vos pode servir de axuda:

    TRABALLO DE AMPLIACIÓN PARA O FIN DE SEMANA PARA QUEN DESEXE OU ESTÉ INTERESADO NO TEMA. (RECOMENDABLE)

    1. VIDEO SOBRE AS FUNCIÓNS VITAIS

    2. AMPLIACIÓN SOBRE A REPRODUCIÓN 
    O último que vimos en ciencias foi a reprodución sexual onde é preciso un macho e unha femia para procrear pero na natureza temos animais que non precisan doutro ser. Eles mesmos posúen os dous órganos, tanto o feminino coma o masculino, é decir, poden ser macho ou femia. Aos que lles resulte interesante pode ver o seguinte video: REPRODUCIÓN HERMAFRODITA
    Na libreta, no apartado da reprodución podes incluir este tipo de reprodución tal como se pode ver na imaxe. Neste caso, o caracol pode usar un sexo ou outro dependendo do sexo do outro caracol . 

     3.AMPLIACIÓN SOBRE A RELACIÓN. 
    VIDEO SOBRE A RELACIÓN
    Reláxate e disfruta deste enlace no que pinchando sobre os animais poderás oír o seu canto, tan importante na súa función de relación. 

    BO FIN DE SEMANA!!!!!

    No hay comentarios:

    Publicar un comentario