martes, 31 de marzo de 2020

Martes 31 de Marzo 2020 3º B



LECTURA
Hoy os proponemos para el rato de lectura, una actividad que solíamos hacer en clase. Primero el visionado de un cuento clásico, y después la lectura del mismo cuento, en la versión de Pinto & Chinto. Una vez visto el cuento, y leída su versión, comparábamos ambas, para ver en qué había cambiado el cuento.
Para visionar el cuentacuentos, haced clic aquí:

A continuación leemos el cuento de la versión de Pinto & Chinto:

Ahora, oralmente, comentamos las diferencias entre los dos cuentos en todas las partes del mismo: inicio, nudo y desenlace. También podeis inventar distintos finales como hace Pinto y Chinto. Puede ser un juego en familia inventar cada persona uno. Incluso hacer alguna representación como veis en la imagen puede hacernos pasar un momento divertido .
Aquí os presento una tarea escrita pero no es necesario hacerlo escrito. Es preferible que sea oral y pasar un buen momento de lectura.


LINGUA GALEGA
- ORAL: Resumo da páxina 88 . 
- ESCRITO: Exercicios do 1 ao 4 páxina 88

MATEMÁTICAS
CÁLCULO MENTAL
Hacer actividades online del enlace de multiplicaciones .
LIBRETA
Hoy comenzaremos con la multiplicación con llevada. Haremos de forma parecida a la  suma con llevada.
- Primero, leemos el recuadro lila de la página 68 y vemos el siguiente video:
MULTIPLICACIÓN CON LLEVADA
- Después, ponemos título en mayúsculas rojas o decorativas y comenzamos a poner un ejemplo.
- Por último, hacemos los ejercicios 1  y 2 de la página 68.
OJO: Es importante que, de momento, apunten las llevadas porque las olvidan mientras  piensan la multiplicación. 
También deben hacerlas en vertical porque es más sencillo y para que aprendan a colocarlas. Unidades debajo de unidades. 


LENGUA CASTELLANA
- Ponemos de título en mayúsculas rojas o decoradas: REPASO DE C/Z/Q
- Hacemos los ejercicios 1 y 2 de la página 86 y el 6 y 7 de la página 87.
- Ponemos DICTADO en mayúsculas azules y hacemos el dictado de la página 87.

CIENCIAS DA NATUREZA
1. MAMÍFEROS ESPECIAIS
Escribimos o título en maiúsculas vermellas ou decorativas. Debaixo, en azul o nome de cada animal e a lapis o describimos contando por qué é un mamífero especial .
2.ANIMAIS INVERTEBRADOS
Lemos as características dos invertebrados da páxina 58 do libro.
MEDUSAS
Dentro dos invertebreados comezaremos coas medusas. Para coñecelas leremos o texto da páxina 58 que fala delas e plasmaremos esa información nunha actividade plásitca. Buscando en internet atoparedes moitísimas ideas pero podedes facer un debuxo se preferides. Aquí tedes o enlace:
IDEAS
O importante é que apareza representado no traballo os datos que aparecen no libro:
- Viven no mar.
- Cabeza xelatinosa.
- Tentáculos con aguillóns velenosos.
OLLO!Este vocabulario é o que teñen que ir verbalizando, aprendendo e interiorizando mentras fan o traballo. 

Se teñen irmáns, é unha boa ocasión para facer un traballo de xeito colaborativo compartindo ideas, procurando materiais e desenvolvendo o traballo xuntos. 
Despois , podedes compartir as vosas creacións no padlet. 
Déixovos un enlace a un video para os que esteades interesados en coñecer curiosidades sobre elas. 
MÚSICA 

A profe Lara pediunos que incluiramos na programación de hoxe a hora de Música para lembrarvos que cada día propón unha actividade para que fagan os nenos en familia. Tedes o blogue na listaxe de blogues debaixo dos padlet pero vos deixo aquí o enlace. MÚSICA. Tamén pide que, si podedes, lle poñades comentarios cando as fagades. Grazas.

1 comentario:

  1. Grrazas MAri! Hoxe nótase que a rapazada de 3º estivo navegando polo blogue musical. Unha aperta para tod@s!

    ResponderEliminar